2013. szeptember 25., szerda

Kincskeresés

Vasárnap elvittek minket sógornőmmel egy raktárba és válogattunk.

Igazi kincskeresés volt!!  :-)
Teljesen, mint az Amerikai Kincskeresőkben
Rámutattunk a kiszemelt szépségre és kérdeztük az árát. 

Végül mindent ingyen kaptunk meg!!!

Kisebb és nagyobb szépségeket szereztünk:
Étkezőasztal, egyéb asztalok, polcrendszerek, bélyeggyűjtemények, Beatles bakelit, akvárium, láda,
kotyogós kávéfőző, bélyegzők, érmek, Magyar Úriasszonyok lapja  (1931-es szám), stb.


Mondanom sem kell, hogy nagyon fájt a szívem a sok szépségért, ami nem fért be a Vivaro-ba.

De talán még visszamehetünk.    ; )

2 megjegyzés:

  1. Most picit irigy vagyok! :) Csak azért picit, mert hiába van az embernek sok szép kincse, ha nincs helye, ahová tegye.
    Az Magyar Úriasszonyok Lapja 1 vagy 2 száma nekem is megvan valahol. Egyszer egy idős nénitől kaptam, amikor még kelim mintákat keresgéltem.

    VálaszTörlés
  2. Helyem az nekem sincs... most egymásra rakodva várják a sorsukat. de muszáj volt megmenteni őket!!! :)

    VálaszTörlés