2013. október 25., péntek

az élet hímzés nélkül

Jelentem, igenis lehet himzés nélkül élni.
Régen himzes mintak utan kutattam. / harács/
tobb cd.nyi anyag /minta van lementve. Ha csak tehettem blogokat olvastam a himzesrol. És én is himeztem.
Aztan megszuletett Petyus.   Meg néha volt energiám, de egyre kevesbé.
Petyus 5 eves lett  és az idom nagy részét a Kicsi haz. Sublot. Kucorgo vagy Eletem lapjai blogok olvasasa teszi ki. A tanyasi eletunk napjait ki ne felejtsem!  

 2 fiiok tele van anyaggal, fonallal.  ferjecskem szerint ideje bedobozolni oket .a butorfelujitas. dekoraciokeazites  is csak elmeletben megy.estere mar faradt vagyok.. :/szep oszt kivanok.sajna nem tudok telefonrol kepet feltolteni.  ma kiveteles lett halloween dekorunk. mert Petyusom festett es ragasztott.puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése